Wednesday, July 30, 2014

Christmas in July Swap

"What a wonderful swap this has been thank you Cheryll hor hosting. I have enjoyed making the gifts and enjoyed receiving. My gifts came from Dawn and she told me this was her first ever swap. She made three amazing gifts. 


Aren't these gifts beautiful?


T for Christmas tree beautifully appliquéd.


S for Stockings made from felt and again beautifully appliquéd.
I for inspirational quote. Isn't it just lovely.

Thank you so very much Dawn for my Christmas gifts you did amazingly well for your first swap.

I made my gifts for Jo. It was so much fun choosing what to make which took me ages to decide and then the making. I certainly enjoyed this swap.

My gifts to Jo.







Oops sorry it went sideways. Glad you enjoyed your gifts Jo.

HUGS. Roz





4 comments:

Jo said...

I did love them. Your gifts are lovely too. Really like your tree wall hanging

Dawn said...

Glad you liked your gifts, it was a pleasure making them. Loved what you made, maybe I'll be lucky enough to get you in another swap.

Anonymous said...

Wow these gifts are amazing,well done ladies xx

Unknown said...

Có rất nhiều người không biết bệnh chlamydia là gì? Đây là một trong những bệnh gây viêm nhiễm đường sinh dục ở cả nam và nữ. Là căn bệnh gặp vô cùng mở rộng hiện thời, con đường chính để lây nhiễm là qua đường tình dục, ngoài ra còn có một số con đường khác nhưng chiếm số lượng thấp như từ mẹ sang con hay truyền nhiễm gián tiếp qua vật dụng trung gian. Dấu hiệu của nó rất mờ nhạt, không cụ thể như những bệnh xã hội khác như bệnh lâu, hoặc Mụn rộp sinh dục... Rõ ràng hơn là người bệnh khi lây nhiễm chlamydia sẽ thấy đi tiểu đau buốt, đau bụng hạ vị, tiết dịch âm đạo ở chị em, chảy dịch ra từ dương vật ở "quý ông", đau khi giao hoan tình dục ở phái đẹp, đau tinh hoàn ở a đam. Biến chứng của bệnh khá khôn lường nó có thể huy hoại khu vực sinh dục và gây vô sinh nếu không được trị liệu sớm. Bởi thế, khi có một số dấu hiệu như trên, mọi người nên thực thi chẩn đoán và khám chữa ngay lập tức. Là bệnh tác hại tai hại, bởi thế mọi người hãy trang bị phương pháp phòng ngừa bằng cách, có lối sống quan hệ lành mạnh, có kiến thức và làm xét nghiệm bệnh định kỳ.